Adia Fashion er det rette valg til din butik!

//Adia Fashion er det rette valg til din butik!

Adia Fashion er det rette valg til din butik!

Som regel, når man læser om artikler, der drejer sig om mode og tøj, så er de henvendt til den specifikke forbruger, der gerne skal aktiveres af læsningen til at storme ud og købe tøjet ud fra at ramme vedkommendes lyst til at passe ind/skille sig ud og være med på moden.

Men denne artikel har en lidt anden vinkel, for før tøjet kan komme ud til forbrugerne og de potentielle kunder, så skal de jo kunne købes nogle steder, om det så er online eller i fysiske butikker – her tænker vi ikke genbrug med.

I forretningstermer kalder man den slags salg for B2B, hvilket egentlig mere udpenslet betyder business to business, og som så på mere almindeligt dansk betyder, at forretninger sælger til forretninger.

For den almindelige køber kan dette synes som et mærkeligt begreb, men det finder sted hver dag, og man tænker nok ikke over det, men det er virkelig nødvendigt for, at samfundet kan løbe sammen, så du for eksempel kan anskaffe dig Adia Fashion-tøj.

Nogle producenter sælger deres tøj direkte fra firmaets lager, eller de har oprettet en enkelt eller får butikker, som de sælger dem fra.

Andre skabere har måske givet licens til en enkelt butik eller en kæde om, at de kan sælge ens vare ud fra nogle beskrivelser om, hvordan de skal præsentere dem, og hvad prisen skal være på dem. Så deler de overskuddet fra salget af dette med en vis procentdeling.

Udarbejderen slipper på den måde for at skulle tænke på selv, men kan så koncentrere sig om at lave de produkter, som de føler mest for.

På samme måde kan butikker køber Adia Fashion tøj i forskellige kollektioner og brands, som vil falde i favnen på mange kvinder; så hvis man som forretninger vælger Adia Fashion til, så vil man bestemt have noget tøj, som vil falde i mange kvinders smag.

By | 2019-09-29T23:58:22+00:00 september 29th, 2019|Adia Fashion|Kommentarer lukket til Adia Fashion er det rette valg til din butik!

About the Author: